Syndyk Masy Upadłości „REMA” SA w upadłości w Reszlu ul. Chrobrego 5 ogłasza przetarg na sprzedaż przedsiębiorstwa
- Prawo użytkowania wieczystego gruntu - działka nr 35/15 i działka 35/14 o pow. 25.901 m2 położona w obrębie 1 miasta Reszel ul. Chrobrego 5. Nieruchomość zabudowana budynkami zakładu przemysłowego o pow. uż. 8.508,14 m2, w tym: hala obróbki wiórowej, hala obróbki mechanicznej, hala mechaniczna, hala montażu, hala spawalni, kuźnia, narzędziownia, magazyn wyrobów gotowych, trafostacja, podstacja transformatorowa, oczyszczalnia ścieków. Działka nr 35/14 stanowiąca drogi wewnętrzne - księga wieczysta OL1K/00012713/7. Wartość nieruchomości według operatu szacunkowego 14.02.2025r. wynosi 2.555.000 zł.
- Prawo użytkowania wieczystego gruntu - działka nr 35/6 o pow. 10.527 m2 położona w obrębie 1 miasta Reszel ul. Chrobrego 5, zabudowana budynkiem odlewni i stolarni o pow. uż. 6.160 m2, budynkiem socjalnym o pow. uż. 458,40 m2 - księga wieczysta OL1K/00029251/2. Wartość nieruchomości według operatu szacunkowego z dnia 14.02.2025r. wynosi 1.890.000 zł.
- Prawo użytkowania wieczystego gruntu - działka nr 35/13 o pow. 5.834 m2 położona w obrębie 1 miasta Reszel ul. Chrobrego 5. Nieruchomość zabudowana budynkiem kotłowni o pow. uż. 968,6 m2 - księga wieczysta OL1K/00033069/0. Wartość nieruchomości według operatu szacunkowego z dnia 14.02.2025r. wynosi 000 zł.
- Prawo użytkowania wieczystego gruntu - działka nr 35/16 o pow. 1.996 m2 położona w obrębie 1 miasta Reszel ul. Lipowa. Nieruchomość zabudowana budynkiem sprężarkowni o pow. uż. 211,4 m2 – księga wieczysta OL1K/00033070/0. Wartość nieruchomości według operatu szacunkowego z dnia 14.02.2025r. wynosi 000 zł.
- Prawo użytkowania wieczystego gruntu - działka nr 35/10 o pow. 577 m2 położona w obrębie 1 miasta Reszel ul. Lipowa. Nieruchomość drogowa – księga wieczysta OL1K/00033068/3. Wartość nieruchomości według operatu szacunkowego z dnia 14.02.2025r. wynosi 000 zł.
- Maszyny i urządzenia produkcyjne wycenione operatem szacunkowy z dnia 31.03.2025r. nr wyceny 5/3-T/2025 na kwotę 5.372.456,99 zł.
- Półfabrykaty, materiały, wyroby gotowe wycenione operatem szacunkowy z dnia 04.04.2025r. nr wyceny 5/5-T/2025 na kwotę 1.262.649,61 zł.
- Wartości niematerialne i prawne wycenione operatem szacunkowy z dnia 25.04.2025r. nr wyceny 5/4-T/2025 na kwotę 1.185.049,17 zł.
za kwotę wywoławczą 10.645.117 zł
z wyłączeniem wierzytelności przysługujących upadłemu oraz środków pieniężnych znajdujących się w kasie i na rachunkach bankowych upadłego.
TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA OFERT
Pisemne oferty należy składać w terminie 04.07.2025r. do godz. 15.00 na adres Kancelarii Notarialnej Notariusz Elżbiety Brewka i Notariusz Łukasz Brewka s.c., ul. Kopernika 1/1, 10-510 Olsztyn – w zapieczętowanych kopertach z adnotacją „Przetarg REMA SA””.. Notariusz sporządzi protokół wpływu ofert. Otwarcie ofert nastąpi w Kancelarii Notarialnej w dniu 07.07.2025r. o godz. 09.50.
WYMOGI FORMALNE OFERTY
Oferta winna zawierać:
- dokładne oznaczenie nazwy, siedziby oraz formy prawnej oferenta;
- proponowaną cenę zakupu nie niższą niż cena wywoławcza;
- proponowany termin i sposób zapłaty przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 4 miesiące od dnia przyjęcia oferty przez syndyka
- cała cena musi zostać zapłacona przed zawarciem umowy
- własnoręczny podpis składającego ofertę.
Do oferty należy załączyć:
- w przypadku przedsiębiorców - odpisy z właściwych rejestrów lub ewidencji, w tym w formie wydruków internetowych;
- potwierdzenie dokonania wpłaty wadium;
- dokumenty wykazujące, że osoba, która podpisała ofertę w imieniu oferenta, jest upoważniona do jego reprezentacji.
WADIUM
- Warunkiem przystąpienia do przetargu jest wpłata wadium w wysokości 5 % ceny wywoławczej, które należy wpłacić przelewem na konto masy upadłości „REMA” SA prowadzone w banku PKO BP SA numer: 68 1020 3639 0000 8702 0124 8285.
- Wadium przepadnie na rzecz masy upadłości, jeżeli oferent, który wygra przetarg, uchyli się od zawarcia umowy sprzedaży w terminie i miejscu wskazanych przez sprzedającego.
- Wadia dotyczące ofert, które nie zostaną wybrane lub które zostały odrzucone z przyczyn formalnych, zostaną zwrócone przez syndyka bez odsetek i oprocentowania w terminie do 3 dni od dnia wyboru ofert.
- Wadium wpłacone przez oferenta, którego oferta została wybrana, zaliczone zostanie na poczet ceny nabycia.
WYBÓR OFERTY
Wyboru oferty dokonuje syndyk, który w terminie 3 dni za pośrednictwem systemu teleinformatycznego Krajowego Rejestru Zadłużonych informuje o tym fakcie sędziego-komisarza, składając do akt postępowania protokół wpływu i otwarcia ofert.
Dodatkowe informacje można uzyskać w Biurze Syndyka w Olsztynie, ul. Kopernika 12/3 tel. 89 527-07-15.